Sarbatorile…

Lucrurile nu sunt tocmai roz si eu stiu asta. Incerc insa sa imi pastrez optimismul si rabdarea, deoarece am inca multe lucruri de indeplinit in urmatoarele 2 luni care vor fi ca un calvar, ca o punte de trecere intre mine si invincibilitate. Sunt lucruri pe care daca reusesti sa le faci nu vei mai fi niciodata la fel. In seara asta am primit o lectie importanta. Ceva s-a rupt. Ceva material, ma refer. Si mi-a fost tare greu sa arunc la gunoi si sa accept ideea ca maine va trebui sa recumpar obiectul respectiv. Da, este un obiect scump, dar nu asta conteaza. E despre faptul cum nu ai curajul sa arunci dracului la gunoi ceva si sa intelegi ca desi cu un pret- maine vei obtine din nou acel lucru. Hm…ciudata viata.

In seara aceasta am facut curatenie in noul meu apartament. Da, m-am mutat. Da, am vedere spre turnul Eiffel. Da, merit. Am considerat ca trebuie sa imi rasplatesc munca si reusitele din ultimul an. Apartamentul nu este proprietate privata, este in chirie insa intentionez sa il cumpar in luna iunie. Am turnat din sticla un pahar de vin, un sfert, asa cum am fost invatata ca este elegant si am inceput o curatenie dumnezeiasca. Mi-am aranjat garderoba pe culori, pantofii pe sezoane, ramele foto cronologic, lumanarile parfumate ca pe un altar, mi-am pus perdele frumoase si gata. Bine am venit…acasa!

Sunt ortodoxa, deci in week-end vine si Pastele de anul acesta. Nu, nu am chef. Am fost invitata la cateva mese carora le voi da skip. Doresc sa fiu cu mine. Voi gati o friptura de miel cu o salata URIASA si o mini prajitura de o persoana. Voi stoarce mult suc de portocale, voi inrosi cateva oua si voi cumpara oua de ciocolata. Voi aranja masa frumos si voi purta o rochita simpla si imi voi impleti parul. 

Imi voi turna un vin si ma voi bucura de singuratate. 

Lasă un răspuns

