Imi este din ce in ce mai clar

Imi este din ce in ce mai clar ca norocul nu este de partea mea. Am avut 2 luni in care am muncit groaznic de mult, am muncit pe branci, la propriu si am avut niste zile atat de crunte incat mi-a fost frica sa nu fie depresie (aveam toate simptomele). Apoi am crezut ca astazi s-a terminat. Ca viata mea revine la cum era inainte: fabuloasa.

Adevarul este insa altul. Va fi doar din ce in ce mai rau. Singurul lucru de care imi pare rau insa este ca am avut curajul sa imi fac scenarii pozitive in minte, pentru a putea trece mai usor peste perioada grea. Imi pare rau ca mi-am facut singura sperante false si mi-am creat in imaginatie bucuria lucrurilor care credeam ca ma asteapta. 

Nu pot sa cred ca la varsta asta, bine trecuta de 20, inca mai visez. Cred ca realitatea este crunta…sunt condamnata si blestemata sa nu mi gasesc locul si fericirea. 

Un gând despre „Imi este din ce in ce mai clar

  1. poate nu trebuie sa cauti! nu in modul in care ai procedat pana acum, ci trebuie sa crezi si sa astepti …; cand tu „pleci”, te cauta si nu te gaseste, iar tu umbli si alegi dar nu ce are nevoie inima ta, sufletul tau …

Lasă un răspuns

